Receptionist(e)
Over de vacature
Receptionist(e)
Let op: deze vacature is alleen voor medewerkers SW en Nieuw Beschut!
10-16 uur, Enschede
Als receptionist(e) ben jij voor DCW het eerste aanspreekpunt en zorg je voor een warm en fijn welkom aan onze bezoekers! Daarnaast krijg je diverse andere werkzaamheden die deze parttime baan ook erg leuk maken. Benieuwd? Lees dan zeker verder!
Wie zijn wij?
DCW is het sociaal ontwikkelbedrijf van de gemeente Enschede en biedt werk aan ruim 400 medewerkers. Deze medewerkers krijgen individuele- en groepsbegeleiding. DCW voert werkopdrachten uit van klanten in binnen- en buitenland. Daarnaast krijgt DCW van haar grootste opdrachtgever, de gemeente Enschede, aanmeldingen van individuele werkzoekenden voor diagnose- en ontwikkeltrajecten om een maximale participatie op de arbeidsmarkt van deze werkzoekenden te ontwikkelen.
Wij geloven dat er voor iedereen mogelijkheden zijn voor passend werk. We richten ons op deze mogelijkheden door mensen aangepast werk te bieden en te ondersteunen bij hun persoonlijke ontwikkeling. Binnen DCW werken we volgens de 5 V’s: verbinden, veranderen, vertrouwen, voorbeeld en vun!
Wat ga je doen?
Als receptionist(e) bij DCW ben jij met trots ons visitekaartje. Door jou is de eerste indruk over DCW een positieve ervaring! Ons streven is namelijk dat elke bezoeker/medewerker zich welkom voelt en elke beller het gesprek beëindigt met een glimlach!
Als receptioniste….
- Ontvang je onze bezoekers en meld je ze aan. Je bent ook verantwoordelijk voor o.a.telefoonverkeer, post, (vergader)ruimtes, het bestellen van kantoorartikelen en het meedenken over interne evenementen.
- Zien we graag dat je op een energieke en servicegerichte wijze je rol in vult. In actie komt waar dat nodig is en zelfstandig jouw werkzaamheden verricht.
- Ben je het centrale middelpunt voor diverse vragen. Je signaleert knelpunten en kansen, zet binnenkomende vragen uit, en pakt zelf zaken op.
- Ben je flexibel en houd jij je ook met ad-hoc werkzaamheden bezig zoals; het bestellen van bloemen/gebak, kopiëren/printen, boodschappen bestellen en het verstrekken van pasjes aan onze medewerkers.
Wat vragen we van je?
Tijdsdruk? En snel schakelen tussen taken? Jij houdt met gemak alle ballen in de lucht. Je werkt accuraat en handelt proactief. Je hebt een gastvrije instelling en bent zeer klantgericht. Daarnaast sta je stevig in je schoenen en als het soms hectisch kan zijn, is voor jou geen punt. Is er bijvoorbeeld een bepaald overleg nodig? Dan kijk jij gelijk of er een vergaderruimte beschikbaar is en ben je creatief in denken in oplossingen.
Verder vragen wij:
- Minimaal MBO werk- en denkniveau;
- Representatief, stressbestendig en dienstverlenend;
- Flexibiliteit in beschikbaarheid
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Vaardig met MS Office en in staat nieuwe ICT systemen snel op te pakken;
- In bezit van rijbewijs B.
Wat bieden we?
- Een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar met de mogelijkheid tot verlenging of omzetting naar een vast dienstverband.
- Een veelzijdige functie met veel ruimte en verantwoordelijkheid om op jouw manier bij te dragen aan het algemeen maatschappelijk belang.
- Een dienstverband van 10 tot 16 uur.
Solliciteer direct
Bel of mail met Kadriye Akkus via 06-10076592 voor meer informatie over de functie.